THE ORGANIZATION OF AN ENGLISH ENTRANCE TEST TO MA COURSE: LINGUAL AND DIDACTIC ASPECT
Освітологічний дискурс
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | THE ORGANIZATION OF AN ENGLISH ENTRANCE TEST TO  MA COURSE: LINGUAL AND DIDACTIC ASPECT ОРГАНИЗАЦИЯ ВСТУПИТЕЛЬНОГО ЭКЗАМЕНА В МАГИСТРАТУРУ ПО АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ: ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЯ ВСТУПНОГО ІСПИТУ ДО МАГІСТРАТУРИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ | |
| Creator | Lastovka, Krystyna I.; Харківський національний університет імені Василя Назаровича Каразіна | |
| Subject | effective way of language knowledge and skills testing; lingual competence of students; lingual and didactic testing; types of testing tasks виды тестовых заданий; иноязычная компетенция студентов; лингводидактическое тестирование; эффективный способ контроля знаний, навыков и умений. ефективний спосіб контролю знань; навичок і вмінь; іншомовна компетенція студентів; лінгводидактичне тестування; різновиди тестових завдань | |
| Description | This article focuses on the analysis of fundamental moments at making an English entrance test to MA course for students of non-lingual specialities. The article also contains recommendations on preparing students for testing control of their receptive skills and theses for developing a lingual test as a means of intensification of methodical erudition of specialists-examiners. Статья посвящена анализу ключевых моментов при составлении вступительного экзамена в магистратуру по английскому языку для студентов неязыковых специальностей. В статье также содержатся рекомендации по подготовке студентов к тестовой проверке рецептивных умений и положения для разработки языкового теста как средства углубления методической эрудиции специалистов-экзаменаторов. Статтю присвячено аналізу ключових моментів при складанні вступного екзамену до магістратури з англійської мови для студентів немовних спеціальностей. У статті також містяться рекомендації по підготовці студентів до тестової перевірки рецептивних вмінь та положення для розробки мовного тесту як засоба поглиблення методичної ерудиції спеціалістів-екзаменаторів. | |
| Publisher | Київський університет імені Бориса Грінченка | |
| Contributor | — — — | |
| Date | 2014-06-03 | |
| Type | info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion — | |
| Format | application/pdf | |
| Identifier | http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/113 | |
| Source | Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 97-109 2312-5829 | |
| Language | rus | |
| Relation | http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/113/114 http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/113/30 | |
| Rights | ##submission.copyrightStatement## — | |
