Запис Детальніше

CONTENT, FORMS AND METHODS OF FORMING TECHNOLOGICAL COMPETENCE STUDENTS OF TEACHING PROFESSIONS

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CONTENT, FORMS AND METHODS OF FORMING TECHNOLOGICAL COMPETENCE STUDENTS OF TEACHING PROFESSIONS
СОДЕРЖАНИЕ, ФОРМЫ И МЕТОДЫ ФОРМИРОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ СТУДЕНТОВ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ
ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
 
Creator Kuzemko, Lesya V.; Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут
 
Subject competence; professional competence; training; professional activity; educational technology; technological competence
компетентность; профессиональная компетентность; профессиональная подготовка; профессиональная деятельность; педагогическая технология; технологическая компетентность
компетентність; професійна компетентність; професійна підготовка; професійна діяльність; педагогічна технологія; технологічна компетентність
 
Description The article describes the basic knowledge and practical skills that make up the structure of the technological competence of the teacher and ensure efective implementation of vocational and educational activities; disclosed the purpose, content, methods of teaching students of teaching professions, contributing to the formation of the technological competence of future specialist; presents semantic units of the course «New educational technology training», practical tasks and tasks for independent work that orient future teachers to develop their own innovative profession strategies.
В статье охарактеризованы основные знания и практические умения, которые составляют структуру технологической компетентности педагога и обеспечивают эфективное выполнение профессионально-педагогической деятельности; раскрыты цели, содержание, формы и методы обучения студентов педагогических специальностей, способствующих формированию технологической компетентности будущего специалиста; представлено содержание модулей учебной дисциплины «Новые педагогические технологии обучения», практические задания и задания для самостоятельной работы, которые ориентируют будущих учителей на выработку собственной стратегии инновационной профессиональной деятельности.
У статті охарактеризовано основні знання і практичні вміння, які складають структуру технологічної компетентності педагога і забезпечують ефективне виконання професійно-педагогічної діяльності; розкрито мету, зміст, форми та методи навчання студентів педагогічних спеціальностей, що сприяють формуванню технологічної компетентності майбутнього фахівця; представлено змістові блоки  навчальної дисципліни «Нові педагогічні технології навчання», практичні завдання та завдання для самостійної роботи які орієнтують майбутніх вчителів  на вироблення власної стратегії інноваційної професійної діяльності.  
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-04-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/248
 
Source Освітологічний дискурс; № 2(10) (2015); 159-169
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/248/219
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/248/88
 
Rights ##submission.copyrightStatement##