Запис Детальніше

Teaching to Reading of Ancient Greek Authentic Texts With Subzero and Middle Implicitness

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Teaching to Reading of Ancient Greek Authentic Texts With Subzero and Middle Implicitness
Обучение чтению древнегреческих аутентичных текстов с низкой и средней имплицитностью
Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю
 
Creator Шовковий, В’ячеслав Миколайович
 
Subject learning to read; differential technique; implicitness; hermeneutical analysis
обучение чтению; дифференцированная методика; имплицитность; герменевтический анализ
навчання читання; диференційована методика; імпліцитність; герменевтичний аналіз
 
Description The article is devoted to methods of differentiated teaching to read ancient Greek original texts with the level of implicitness: relation of linguistic (grammatical phenomena, dialectal and archaic lexical, grammatical and phonetic units, emotes, trails, antitheses, stylistic convergence) and semantic implicates (local, global and dark). The author defined the criteria of implicitness in the article, developed models of hermeneutical analysis of texts with low and medium implicitness: verbal and nonverbal means of expression factual, emotive, implied and evaluative information.
Статья посвящена методике дифференцированного обучения чтению древнегреческих оригинальных текстов с учетом уровня имплицитности: соотношения лингвистических (грамматических явлений, диалектных и архаических лексических, грамматических и фонетических единиц, эмотивов, троп, антитез, стилистической конвергенции) и смысловых импликатов (локальных, глобальных и темных). В статье определены критерии имплицитности, разработаны модели герменевтичного анализа текстов с низкой и средней имплицитностью: вербальных и невербальных средств выражения фактуальной, эмотивной, подтекстовой и оценочной информации.
Стаття присвячена методиці диференційованого навчання читання давньогрецьких оригінальних текстів з урахуванням рівня імпліцитності: співвідношення лінгвістичних (граматичних явищ, діалектних та архаїчних лексичних, граматичних та фонетичних одиниць, емотивів, троп, антитез, паралелізмів, стилістичної конвергенції) та смислових імплікатів (локальних, глобальних та темних). У статті визначені критерії імпліцитності, розроблені моделі герменевтичного аналізу текстів з низькою та середньою імпліцитністю: вербальних та невербальних засобів вираження фактуальної, емотивної, підтекстової та оцінної інформації.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-01-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/48
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (3) (2011); 46-58
Educological discourse; № 1 (3) (2011); 46-58
Освитологичный дискурс; № 1 (3) (2011); 46-58
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/48/69
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0