Запис Детальніше

RESEARCH OF FORMATION OF THE MOTIVATIONAL VALUE COMPONENT OF INFORMATION CULTURE OF FUTURE BACHELOR OF PHILOLOGY

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title RESEARCH OF FORMATION OF THE MOTIVATIONAL VALUE COMPONENT OF INFORMATION CULTURE OF FUTURE BACHELOR OF PHILOLOGY
ИССЛЕДОВАНИЯ СФОРМИРОВАННОСТИ МОТИВАЦИОННО-ЦЕННОСТНОГО КОМПОНЕНТА ИНФОРМАЦИОННОЙ КУЛЬТУРЫ БУДУЩИХ БАКАЛАВРОВ С ФИЛОЛОГИИ
ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ФІЛОЛОГІЇ
 
Creator Hlushak, Oksana M.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject informatization; information and communication technologies; information culture; information culture bachelors philology
информатизация; информационно-коммуникационные технологии; информационная культура; информационная культура бакалавров филологии
інформатизація; інформаційно-комунікаційні технології; інформаційна культура; інформаційна культура бакалаврів з філології
 
Description The article describes the components of the information culture of the future bachelors Philology: motivational-value, cognitive, professional-technological, evaluative-effective. Characterized motivational-value component of information culture of bachelors of philology. The study found that the students of the experimental and control groups, the levels of formation of information culture motivational criteria differ significantly: for students of the experimental group is characterized by active and effective attitude towards the use of ICT in teaching and learning and professional activities for students of control group is characterized by the active- positive attitude towards the organization of teaching and learning of ICT.
В статье рассмотрены компоненты информационной культуры будущих бакалавров филологии: мотивационно-ценностный, когнитивный, профессионально-технологический, оценочно-результативный. Охарактеризовано мотивационно-ценностный компонент информационной культуры бакалавров филологии. В результате исследования установлено, что у студентов экспериментальных и контрольных групп уровни сформированности информационной культуры по мотивационному критерию существенно отличаются: для студентов экспериментальной группы характерным есть активно-действенное отношение к применению ИКТ в учебно-познавательной и профессиональной деятельности, для студентов контрольных групп характерным есть активно - положительное отношение к организации учебно - познавательной деятельности средствами ИКТ.
У статі розглянуто компоненти інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, професійно-технологічний, оцінково-результативний. Охарактеризовано мотиваційно-ціннісний компонент інформаційної культури бакалаврів з філології. У результаті дослідження визначено, що у студентів експериментальних і контрольних груп рівні сформованості інформаційної культури за мотиваційним критерієм суттєво відрізняються: для студентів експериментальної групи характерним активно-дієве ставлення до застосування ІКТ в навчально-пізнавальній та професійній діяльності, для студентів контрольних груп характерним є активно-позитивне ставлення до організації навчально-пізнавальної діяльності засобами ІКТ.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-03-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/69
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 25-35
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/69/84
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/69/7
 
Rights ##submission.copyrightStatement##