Запис Детальніше

ФОРСАЙТ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В СЕРЕДНЬОСТРОКОВІЙ І ДОВГОСТРОКОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРСАЙТ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В СЕРЕДНЬОСТРОКОВІЙ І ДОВГОСТРОКОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ
FORESIGHT FOR DEVELOPMENT OF EDUCATION TO MEDIUM- AND LONG-TERM PERSPECTIVE
ФОРСАЙТ ДЛЯ РАЗВИТИЯ ОБРАЗОВАНИЯ В СРЕДНЕСРОЧНОЙ И ДОЛГОСРОЧНОЙ ПЕРСПЕКТИВЕ
 
Creator Kuzmenko, Olha M.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject прогнозування; форсайт; метод Дельфі; інтеграція знань; розвиток системи освіти; метод «диких карт і слабких сигналів».
forecasting; foresight; Delphi method, knowledge integration; the development of the educational system; “wild cards and weak signals” method
прогнозирование; форсайт; метод Дельфи; интеграция знаний; развитие системы образования; метод «диких карт и слабых сигналов»
 
Description Стаття присвячена форсайту як одній із найпрогресивніших методологій прогнозування; визначено основні методи форсайту; розглянуто основні етапи реалізації форсайт-проектів; проаналізовано роль даної методології у прогнозуванні розвитку системи освіти; визначено актуальність застосування форсайту в контексті формування нових дослідницьких підходів, що ґрунтуються на інтеграції знань, діалозі ідей, концепцій та парадигм.
The article is devoted to the foresight as one of the most progressive methodology of forecasting; the main methods of the foresight are distinguished; the main steps of the realization of the foresight-project are defined; it is analyzed the role of this methodology in the context of the forming of the new research approaches that based on the integration of knowledge, dialogue of the ideas, conceptions and paradigms.
Статья посвящена форсайту как одной из самых прогрессивных методологий прогнозирования; определено основные методы форсайта; рассмотрено основные этапы реализации форсайт-проектов; проанализировано роль данной методологии в контексте формирования новых исследовательских подходов, что базируются на интеграции знаний, диалоге идей, концепций и парадигм.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-03-20
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/104
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 108-116
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/104/91
 
Rights ##submission.copyrightStatement##