Запис Детальніше

НОВИЙ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ВИЩУ ОСВІТУ»: ДИСКУСІЙНІ АСПЕКТИ НАУКОВОГО ТЕЗАУРУСУ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НОВИЙ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ВИЩУ ОСВІТУ»: ДИСКУСІЙНІ АСПЕКТИ НАУКОВОГО ТЕЗАУРУСУ
THE NEW LAW OF UKRAINE «ON HIGHER EDUCATION»: DISCUSSION ASPECTS OF THE SCIENCE THESAURUS
НОВЫЙ ЗАКОН УКРАИНЫ «О ВЫСШЕМ ОБРАЗОВАНИИ»: ДИСКУССИОННЫЕ АСПЕКТЫ НАУЧНОГО ТЕЗАУРУСА
 
Creator Sysoieva, Svitlana O.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject компетентнісний підхід; компетентність; компетенції; компетенція; результати навчання
сompetence building approach; competence; competences; сompetent; learning outcomes
компетентностный подход; компетентность; компетенции; компетенция; результаты обучения
 
Description У статті порушується проблема формування наукового тезаурусу компетентнісно зорієнтованої вищої освіти. Проаналізовано основні поняття, включені до нового Закону про вищу освіту Украіни (2014 р.). Показано, що гармонізація ступеневих моделей підготовки фахівців на національному рівні з вимогами європейського простору вищої освіти, вироблення загального розуміння змісту кваліфікацій на рівні бакалавра та магістра у термінології результатів навчання актуалізували в Україні дослідження, метою яких була розробка різних моделей компетентностей; підкреслено, що важливого значення у таких дослідженнях та нормативних документах має адекватне тлумачення змісту понять, що вводяться відповідно до змісту усталених понять вітчизняного простору педагогічної науки.
The article studies the problem of scientific thesaurus formation of competency oriented higher education. Here are analyzed the basic concepts included in the new Law on Higher Education of Ukraine (2014). It is shown that during the implementation of the Bologna process in Ukraine thanks to the efforts of scholars and practitioners a basis for implementing competence building approach and curriculum based on competencies have been created. The need for harmonization of training models at the national level with the requirements of European higher education to develop a common understanding of the content of qualifications at the bachelor's and master's degrees in terms of learning outcomes were actualized in Ukrainian studies whose purpose was to develop different models of competences. It is stressed here that the importance of such studies and documents that are being developed with their account, has adequate interpretation of the meaning of concepts according to the meaning of the concepts of national pedagogical area.
В работе поднимается проблема формирования научного тезауруса  компетентностно ориентированного высшего образования. Проанализировано основные понятия, включенные в новый закон о высшем образовании Украины (2014 г.). Показано, что гармонизация ступенчатых моделей подготовки специалистов на  национальном уровне с требованиями европейского пространства высшего образования, формирования общего понимания содержания квалификаций на уровне бакалавра и магистра в терминах результатов обучения актуализировали в Украине исследования, целью которых была разработка разних моделей компетентностей; подчеркнуто, что в таких исследованиях и нормативных документах, которые разрабатываются с их учетом, важное значение имеет адекватный перевод содержания понятий соответственно к значению понятий отечественного пространства педагогической науки.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/288
 
Source Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 261-269
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/288/234
 
Rights ##submission.copyrightStatement##