Запис Детальніше

Methodical Peculiarities of Diagnosing Students’ Success in Learning While Using Imitational Testing Models

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Methodical Peculiarities of Diagnosing Students’ Success in Learning While Using Imitational Testing Models
Методические особенности диагностирования успешности обучения студентов при использовании имитационной модели тестирования
Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування
 
Creator Алексеев, Александр Николаевич
 
Subject learning success; test control; imitational model; test question; multisession testing; fuzzy logic testing system; monitoring the success of learning; testing procedures
успешность обучения; тестовый контроль; имитационная модель; тестовое задание; многосессионное тестирование; нечетко-логическая тестовая система; контроль успешности обучения; процедуры тестирования
успішність навчання; тестовий контроль; імітаційна модель; тестове завдання; багатосесійне тестування; нечітко-логічна тестова система; контроль успішності навчання; процедури тестування
 
Description The article is devoted to the problem of improving accuracy of pedagogical evaluations. The given results allow one to make methodology of using imitational model of testing more precise. In return, such improvement allows one to improve the process of organizing and monitoring students’ success in learning.
Статья посвящена проблеме повышения точности педагогических измерений. Приведенные результаты позволяют уточнить методику использования имитационной модели тестирования для организации и проведения контроля успешности обучения студентов.
Стаття присвячена проблемі підвищення точності педагогічних вимірювань. Наведені результати дозволяють уточнити методику використання імітаційної моделі тестування для організації та проведення контролю успішності навчання студентів.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-01-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/45
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (3) (2011); 12-23
Educological discourse; № 1 (3) (2011); 12-23
Освитологичный дискурс; № 1 (3) (2011); 12-23
2312-5829
 
Language rus
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/45/66
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0