Запис Детальніше

FEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PROCESS WHILE TRAINING THE SPECIALISTS OF ECONOMICAL SPECIALTIES

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PROCESS WHILE TRAINING THE SPECIALISTS OF ECONOMICAL SPECIALTIES
ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА ПРИ ПОДГОТОВКЕ СПЕЦИАЛИСТОВ ЭКОНОМИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
 
Creator Trotsenko, Ryslana V.
 
Subject educational process; educational establishment; students; pedagogical skill; the level of specialists’ training
образовательный процесс; учебное заведение; студенты; педагогическое мастерство; уровень подготовки специалистов
освітній процес; навчальний заклад; студенти; педагогічна майстерність; рівень підготовки фахівців
 
Description The article deals with the features of organization of educational process while preparing of future specialists to their professional activity; the set of  methodical and research works, the structure and content of which are formed in the result of functioning and developing of HEE, that show a wide range of teaching stuff’s and researchers’ activity; the essence of the mission of educational establishment is disclosed; the functional units, that include components of educational process are presented, there is defined, that the final goal of professional education is to prepare high-qualified specialists; the comparative characteristic of levels of the educational process of the professional training of specialists is presented.
В статье рассмотрены особенности организации образовательного процесса при подготовке будущих специалистов к профессиональной деятельности, состав фонда методических и научно-исследовательских работ, структура и содержание которого сформированы в результате функционирования и развития вуза, отражающих широкий диапазон деятельности профессорско-преподавательского состава и научных сотрудников; раскрыта сущность миссии образовательного учреждения; представлены функциональные блоки, включающие компоненты образовательного процесса; определено, что конечной целью профессионального образования является подготовка высококвалифицированных специалистов; представлена сравнительная характеристика уровней образовательного процесса профессиональной подготовки специалистов.
У статті розглянуто особливості організації освітнього процесу під час підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності;склад фонду методичних і науково-дослідних робіт, структура і зміст якого сформовані в результаті функціонування і розвитку ВНЗ, що відображають широкий діапазон діяльності професорсько-викладацького складу і наукових співробітників; розкрито сутність місії освітнього закладу; представлено функціональні блоки, що включають компоненти освітнього процесу; визначено, що кінцевою метою професійної освіти є підготовка високваліфікованих фахівців; представлена порівняльна характеристика рівнів освітнього процесу професійної підготовки фахівців.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-10-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/297
 
Source Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 240-248
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/297/278
 
Rights ##submission.copyrightStatement##