Особенности семиологии потребления в информационном обществе
eKhNUIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особенности семиологии потребления в информационном обществе
|
|
| Creator |
Зинюк, А.
|
|
| Subject |
самовыражение
бренд Блумер интеракция псевдокультура Бодрийяр |
|
| Date |
2010-04-07T12:39:35Z
2010-04-07T12:39:35Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Зинюк Анна. Особенности семиологии потребления в информационном обществе / Анна Зинюк // Соціологія у (пост)сучасності. Збірник тез доповідей учасників VІІ Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 13 – 15 квітня 2009 р.]. – Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2009. – C. 100-101
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/895 |
|
| Language |
ru
|
|
| Publisher |
ХНУ імені В.Н.Каразіна
|
|