Сучасні функції соціально-етичного маркетингу
eKhNUIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Сучасні функції соціально-етичного маркетингу
					 | 
		|
| Creator | 
															Тур, К.С.
					 | 
		|
| Subject | 
															функції соціально-етичного маркетингу
					 соціально-етичний маркетинг  | 
		|
| Date | 
															2012-10-04T10:40:50Z
					 2012-10-04T10:40:50Z 2012  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Тур К.С. Сучасні функції соціально-етичного маркетингу / Тур К.С. // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр.  наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.
					 УДК 339.658 http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6777  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
					 | 
		|