Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні
eKhNUIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні
					 | 
		|
| Creator | 
															Демидова, О.С.
					 | 
		|
| Subject | 
															державне управління
					 рекламна діяльність управління функції управління рекламною діяльністю принципи державного управління  | 
		|
| Description | 
															У статті здійснено детальний аналіз понять “управління”, “управлінська діяльність”, “рекламна діяльність”, “управління рекламною діяльністю” та “державне управління рекламною діяльністю”, сформульовані авторські визначення цих понять; розглянуто принципи, основні елементи системи та функції державного  управління  рекламною діяльністю.
					 | 
		|
| Date | 
															2012-10-08T08:34:15Z
					 2012-10-08T08:34:15Z 2011  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Демидова О.С. Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні / Демидова О.С. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 935. Економічна серія. – С.
					 УДК 351.82 : 659.1 http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6842  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
					 | 
		|