Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів
|
|
| Creator |
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych |
|
| Subject |
види та рівні новизни
фактори новизни новий товар виды и уровни новизны факторы новизны новый товар types and levels of novelty factors of novelty new product |
|
| Description |
У статті розглянуті основні підходи науковців до розрахунку рівня новизни товару, зазначені основні недоліки з якими можна зіткнутися під час його розрахунку. Запропонований авторський методичний підхід, що дозволить визначити рівень новизни товару. В статье рассмотрены основные подходы ученых к подсчету уровня новизны товара, приведены основные проблемы, с которыми можно столкнуться во время расчета. Предложен авторский методический подход, который позволит определить уровень новизны товара. |
|
| Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
| Date |
2011-02-14T09:48:20Z
2011-02-14T09:48:20Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Нагорний, Є.І.
Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів [Текст] / Є.І. Нагорний
// Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 48-58.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2906 |
|
| Language |
uk
|
|