Особливості маркетингового аналізу в умовах кризи
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості маркетингового аналізу в умовах кризи
|
|
| Creator |
Дериколенко, Олександр Миколайович
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Дериколенко, Александр Николаевич |
|
| Subject |
маркетинговий аналіз
економічна криза PEST-аналіз маркетинговый анализ экономический кризис PEST-анализ marketing analysis economic crisis PEST-analysis |
|
| Description |
У статті виконано аналіз умов економічних криз і запропоновано застосовувати в маркетинговому аналізі за цих умов РЕST-аналіз. В статье выполнен анализ условий экономических кризисов и предложено использовать в маркетинговом анализе при этих условиях PEST-анализ. |
|
| Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
| Date |
2011-02-14T10:45:39Z
2011-02-14T10:45:39Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Дериколенко, О.М.
Особливості маркетингового аналізу в умовах кризи [Текст] / О.М. Дериколенко
// Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, T.2. - С. 85-89.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2910 |
|
| Language |
uk
|
|