Класифікація маркетингових каналів у сфері інновацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Класифікація маркетингових каналів у сфері інновацій
|
|
| Creator |
Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна Symonenko, Mariia Yuriivna |
|
| Subject |
інноваційний підхід
инновационный подход Innovative Approach |
|
| Description |
У статті досліджені маркетингові канали у розрізі інновацій, запропоноване авторське визначення маркетингового каналу інноваційної продукції та інноваційного маркетингового каналу. Розроблені підходи до класифікації інноваційних маркетингових каналів та розглянуті їх види згідно з запропонованими автором класифікаційними ознаками. Наведена узагальнена схема класифікації маркетингових каналів.
В данной статье исследованы маркетинговые каналы в разрезе инноваций, предложено авторское определение маркетингового канала инновационной продукции и инновационного маркетингового канала. Разработаны подходы к классификации инновационных маркетинговых каналов и рассмотрены их виды согласно предложенным автором классификационным признакам. Представлена обобщённая схема классификации маркетинговых каналов. Каждый из видов маркетинговых каналов исследовано с точки зрения использования для инновационной продукции. |
|
| Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
| Date |
2011-02-23T11:51:02Z
2011-02-23T11:51:02Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Симоненко, М.Ю. Класифікація маркетингових каналів у сфері інновацій [Текст] / М.Ю. Симоненко // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.2. — С.53-59.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3194 |
|
| Language |
uk
|
|