Основи формування споживчої цінності як результату взаємодії та інтеграції маркетингу і логістики
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Основи формування споживчої цінності як результату взаємодії та інтеграції маркетингу і логістики
|
|
| Creator |
Безноєва, Анна Вадимівна
Безноева, Анна Вадимовна Beznoieva, Anna Vadymivna |
|
| Subject |
споживча цінність
потребительская ценность consumer value |
|
| Description |
В статті розглянуто сутність споживчої цінності, розкрито особливості її формування при взаємодії та інтеграції маркетингу та логістики. Визначено місце цінності у виробничому та розподільчому логістичних процесах. Запропоновано схему створення споживчої цінності як елементу інтеграції процесів маркетингу і логістики.
В статье рассмотрена сущность потребительской ценности, раскрыты особенности ее формирования при взаимодействии и интеграции маркетинга и логистики. Определенно место ценности в производственном и распределительном логистическом процессе. Предложена схема создания потребительской ценности как элемента интеграции процессов маркетинга и логистики. |
|
| Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
| Date |
2011-02-23T12:41:58Z
2011-02-23T12:41:58Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Безноєва, А.В. Основи формування споживчої цінності як результату взаємодії та інтеграції маркетингу і логістики [Текст] / А.В. Безноєва // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.2. — С.226-232.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3202 |
|
| Language |
uk
|
|