Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж
|
|
| Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Ярош, Т.М. |
|
| Subject |
мерчандайзинг
мерчандайзинг merchandising |
|
| Description |
У статті наведені показники, за допомогою яких можна розрахувати ефективність мерчандайзингової діяльності. Запропоновані заходи щодо змін в плануванні магазинів та розміщенні товарів у них.
В статье приведены показатели, с помощью которых можно рассчитать эффективность мерчандайзинговой деятельности. Предложены мероприятия по изменениям в планировании магазинов и размещении товаров в них. |
|
| Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
| Date |
2011-02-24T08:54:18Z
2011-02-24T08:54:18Z 2007 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Божкова, В.В. Аналіз показників мерчандайзингу - основа оптимізації продаж [Текст] / В.В. Божкова, Т.М. Ярош // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.132-137.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3230 |
|
| Language |
uk
|
|