Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств
|
|
| Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
| Subject |
концепція інноваційного маркетингу
організаційна структура комплекс інноваційного маркетингу промислові підприємства |
|
| Description |
Стаття присвячена розробленню концептуальних основ впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність вітчизняних промислових підприємств: визначено два основних напрямки діяльності підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу, запропонована схема впровадження концепції в діяльність підприємств, запропоновано комплекс інноваційного маркетингу. |
|
| Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
| Date |
2011-02-25T11:12:50Z
2011-02-25T11:12:50Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ілляшенко, Н.С. Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — № 1. — С.28-33.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3280 |
|
| Language |
uk
|
|