Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок
|
|
| Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Дериколенко, Олександр Миколайович Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Дериколенко, Александр Николаевич |
|
| Subject |
стратегія
інновація підприємство-інноватор ризики |
|
| Description |
На основі виокремлення стратегічних переваг підприємства!інноватора, ризиків його інноваційних проектів та «сигналів» ринку запропоновано формулювати комплексну стратегію, яка враховує: види ризику, типи інновацій, потреби конкретної інновації, ступінь новизни ринку/товару/технології та масштаби діяльності. |
|
| Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
| Date |
2011-02-25T11:18:30Z
2011-02-25T11:18:30Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Божкова, В.В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок [Текст] / В.В. Божкова, О.М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.34-41.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283 |
|
| Language |
uk
|
|