Запис Детальніше

ВІЗУАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ КОЛАЖІ ЯК КРЕОЛІЗОВАНОМУ УТВОРЕННІ

Studia Philologica

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВІЗУАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ КОЛАЖІ ЯК КРЕОЛІЗОВАНОМУ УТВОРЕННІ
ВІЗУАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ КОЛАЖІ ЯК КРЕОЛІЗОВАНОМУ УТВОРЕННІ
ВІЗУАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ КОЛАЖІ ЯК КРЕОЛІЗОВАНОМУ УТВОРЕННІ
 
Creator Сегал, А.Л.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject creolized text, sign, visual components, advertising-informational collage, verbal-visual metaphor.
креолизованый текст, знак, визуальные компоненты, рекламно-информаци- онный коллаж, вербально-визуальная метафора.
креолізований текст, знак, візуальні компоненти, рекламно-інформаційний колаж, вербально-візуальна метафора.
 
Description The article elucidates the visual components of the advertising-informational collage in relation to signiier.Special attention is paid to singling out such visual elements as picture, logotype and author’s photoof the advertised book. The said elements are analyzed in the framework of Ch. Pierce’s classiication of signs(signs-symbols, signs-indexes, signs-icons). Their interpretation is carried out via the method of verbal-visualmetaphor. Visual means as constituents of a creolized formation combined with the verbal components areregarded suggestive means of impacting the recipient.
В статье рассматриваются визуальные компоненты рекламно-информационного коллажа постепени отношения к обозначаемому. Особое внимание уделяется выделению среди визуальныхэлементов изображения логотипа и фотоизображения автора рекламируемой книги, их ана-лизу в пределах классификации знаков Ч. Пирса (знаки-символы, знаки-индексы, знаки-образы)и интерпретации метафорических образов с помощью когнитивного приема вербально-ви-зуальной метафоры. Определена роль визуальных средств как составляющих креолизованогообразования, которые в сочетании с вербальными компонентами выступают суггестивнымисредствами влияния на реципиента.
У статті розглядаються візуальні компоненти рекламно-інформаційного колажу за ступенем відношення до позначуваного. Особлива увага приділяється виокремленню серед візуальних елементів зображення логотипу та фотозображення автора рекламованої книги, аналізу їх у межах класифікації знаків Ч. Пірса (знаки-символи, знаки-індекси, знаки-образи) та інтерпретації метафоричних образів за допомогою когнітивного прийому вербально-візуальної метафори. Визначається роль візуальних засобів як складових креолізованого утворення, що у поєднанні з вербальними компонентами виступають сугестивними засобами впливу на реципієнта.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-04-21
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/94
 
Source Studia Philologica; № 3 (2015): Студія Філологіка
 
Language ukr
 
Relation http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/94/102