Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій
|
|
| Creator |
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych |
|
| Subject |
інновація
инновация innovation маркетинг marketing споживач потребитель consumer структуризація структуризация structuring тестування тестирование testing якість качество quality |
|
| Description |
У статті розглянута методологія структуризації функції якості, яка є одним із головних інструментів маркетингового тестування товарних інновацій на етапах їх проектування і виготовлення.
В статье рассмотрена методология структуризации функции качества, которая является одним из главных инструментов маркетингового тестирования товарных инноваций на этапах их проектирования и изготовления. |
|
| Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
| Date |
2011-02-28T13:11:47Z
2011-02-28T13:11:47Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Нагорний, Є.І. Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій [Текст] / Є.І. Нагорний // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №2. — С.206-213.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3386 |
|
| Language |
uk
|
|