Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища
DSpace at ONEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища
Реклама пива как средство формирования конкурентной среды Advertisements for beer as a source of competitive environment |
|
| Creator |
Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А. Kundilovskaya, T. |
|
| Subject |
пиво
реклама конкурентоспроможність пиво реклама конкурентоспособность beer advertising competitive |
|
| Description |
У доповіді встановлено, що виробники пива проводять переконувальну товарну рекламу, достатньо агресивну, при цьому часто порушують вимоги закону «Про рекламу» щодо розміщення реклами слабоалкогольних та алкогольних напоїв.
В докладе установлено, что производители пива проводят переконувальну товарную рекламу, достаточно агрессивную, при этом часто нарушают требования закона «О рекламе» относительно размещения рекламы слабоалкогольных и алкогольных напитков. The report found that beer producers spend convinces commodity advertising, quite aggressive, often violate the requirements of the law "On Advertising" on advertising alcoholic and alcoholic beverages. |
|
| Date |
2014-06-01T19:48:56Z
2014-06-01T19:48:56Z 2013 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Кунділовська Т. А. Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища / Т. А. Кунділовська, Г. І. Брусенська // Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-ти річчю факультету міжнародної економіки ( 19 – 20 вересня 2013 р.). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 234-237.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1688 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|