Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу
|
|
| Creator |
Reva, Nataliia Serhiivna
Рева, Наталия Сергеевна Рева, Наталія Сергіївна |
|
| Subject |
заголовок
підзаголовок рекламний текст |
|
| Description |
У статті осмислюється категорія заголовка як актуалізатора текстової інформації. Фокусується увага на таксономії заголовків, їх поліфункціональності на матеріалі англомовного дискурсу.
|
|
| Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
| Date |
2011-03-22T09:03:23Z
2011-03-22T09:03:23Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Рева, Н. С. Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / Н. С. Рева // Філологічні трактати. - 2010. - Т. 2, № 3. - С. 99-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4183 |
|
| Language |
uk
|
|