Запис Детальніше

AUTODOCK VINA AS A TRAINING MODE OF THE FUTURE TEACHERS OF NATURAL SCIENCES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title AUTODOCK VINA AS A TRAINING MODE OF THE FUTURE TEACHERS OF NATURAL SCIENCES
ПРОГРАММА AUTODOCK VINA КАК СРЕДСТВО ОБУЧЕНИЯ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ЕСТЕСТВЕННЫХ ДИСЦИПЛИН
ПРОГРАМА AUTODOCK VINA ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
 
Creator Reznichenko, Liliia V.
 
Subject training mode; computer modeling; molecular docking; the program AutoDock Vina
cредство обучения; компьютерное моделирование; молекулярный докинг; программа AutoDock Vina
засіб навчання; комп’ютерне моделювання; молекулярний докінг; програма AutoDock Vina
 
Description The article deals with the problems of implementation of the computer technology in training of future teachers of chemistry. The author proves the importance of the computer simulation method for the research of chemical processes and phenomena and considers the peculiarities of the molecular docking process. AutoDock Vina is viewed as the way to activate the cognitive activity of the students and to encourage their research. Theoretical concepts and practical recommendations on the formation of the students' skills while working with the software AutoDock Vina, designed for molecular docking, are defined.
Статья посвящена проблеме внедрения средств компьютерных технологий в процесс обучения будущих учителей естественных дисциплин, в частности учителей химии. Обоснована важность компьютерного моделирования при исследовании химических процессов и явлений. Освещены особенности процесса молекулярного докинга, как одного из методов компьютерного моделирования. Предлагаемая программа для молекулярного докинга AutoDock Vina рассматривается как средство повышения эффективности обучения будущих учителей химии. Определены теоретические положения и предложены практические рекомендации по формированию у студентов навыков работы с программным продуктом AutoDock Vina.
Стаття присвячена проблемі впровадження засобів комп’ютерних технологій у процес навчання майбутніх учителів природничих дисциплін, зокрема учителів хімії. Обґрунтовано важливість комп’ютерного моделювання під час дослідження хімічних процесів і явищ. Висвітлено особливості процесу молекулярного докінгу, як одного з методів комп’ютерного моделювання. Запропонована програма для молекулярного докінгу AutoDock Vina розглядається як засіб підвищення ефективності навчання майбутніх учителів хімії. Окреслено теоретичні положення і запропоновано практичні рекомендації щодо формування у студентів навичок роботи з програмним продуктом AutoDock Vina.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2013-12-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/928
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 38, No 6 (2013); 149-161
Информационные технологии и средства обучения; Vol 38, No 6 (2013); 149-161
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 149-161
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 149-161
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/928/694
 
Rights Copyright (c) 2013 Liliia V. Reznichenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0