Запис Детальніше

РОЗВИТОК СИСТЕМИ MAPLE У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЗВИТОК СИСТЕМИ MAPLE У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
РОЗВИТОК СИСТЕМИ MAPLE У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
DEVELOPMENT OF MAPLE IN TRAINING HIGHER MATHEMATICS
РАЗВИТИЕ СИСТЕМЫ MAPLE В ОБУЧЕНИИ ВЫСШЕЙ МАТЕМАТИКИ
 
Creator Mykhalevych, Volodymyr M.
Krupskyy, Yaroslav V.
 
Subject
процедури-тренажери; символьні обчислення; середовище Maple; вища математика
procedure simulators; symbolic computation; Maple; higher mathematics
процедуры-тренажеры; символьные вычисления; среда Maple; высшая математика
 
Description Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю розробки та впровадження новітніх інформаційних технологій у навчанні вищої математики з використанням систем символьної математики. Приведено стислий аналіз пакетів Maple та Mathematica. Висвітлено основні результати авторів у напрямі розробки, в середовищі системи символьної математики Maple, навчального комплекса з вищої математики, основним елементом якого є процедури-тренажери, що дозволяють відтворювати весь процес розв’язання типових математичних задач. Приведено результати роботи таких процедур з розв’язання типових задач із різних розділів вищої математики згідно програми для технічних університетів. Порушено питання переваг та методики використання подібних програм, зокрема, пов’язаних з дефіцитом ліцензованих копій системи Maple.
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю розробки та впровадження новітніх інформаційних технологій у навчанні вищої математики з використанням систем символьної математики. Приведено стислий аналіз пакетів Maple та Mathematica. Висвітлено основні результати авторів у напрямі розробки, в середовищі системи символьної математики Maple, навчального комплекса з вищої математики, основним елементом якого є процедури-тренажери, що дозволяють відтворювати весь процес розв’язання типових математичних задач. Приведено результати роботи таких процедур з розв’язання типових задач із різних розділів вищої математики згідно програми для технічних університетів. Порушено питання переваг та методики використання подібних програм, зокрема, пов’язаних з дефіцитом ліцензованих копій системи Maple.
The relevance of the material presented in this paper due to the need to develop and implement new information technologies in teaching higher mathematics with the use of systems of symbolic mathematics. Brief analysis of the Maple and Mathematica is given. The basic results of authors on working out of a training complex on higher mathematics are given. The complex was created in an environment of symbolic mathematics Maple. Procedure simulators, which give the whole process of model solutions of mathematical problems are a major element of the complex. The results of such procedures for typical problems from different sections of higher mathematics in accordance with the program for technical universities are represented. Questions the benefits and methods of using such programs, in particular those related to deficits of licensed copies of Maple was touched.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена необходимостью разработки и внедрения новых информационных технологий в обучении высшей математике с использованием систем символьной математики. Приведен краткий анализ пакетов Maple и Mathematica. Освещены основные результаты авторов в направлении разработки, в среде системы символьной математики Maple, учебного комплекса по высшей математике, основным элементом которого являются процедуры-тренажеры, позволяющие воспроизводить весь процесс решения типовых математических задач. Приведены результаты работы таких процедур по решению типовых задач из разных разделов высшей математики в соответствии с программой для технических университетов. Затронуты вопросы преимуществ и методики применения подобных программ, в частности, связанных с дефицитом лицензированных копий системы Maple.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2011-03-15
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/330
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 21, No 1 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 21, No 1 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/330/364
 
Rights Copyright (c) 2011 Volodymyr M. Mykhalevych, Yaroslav V. Krupskyy
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0