MODELING OF INNOVATION EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF GENERAL EDUCATIONAL INSTITUTION: THE SCIENTIFIC APPROACHES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | MODELING OF INNOVATION EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF GENERAL EDUCATIONAL INSTITUTION: THE SCIENTIFIC APPROACHES МОДЕЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: НАУКОВІ ПІДХОДИ МОДЕЛИРОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ: НАУЧНЫЕ ПОДХОДЫ МОДЕЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: НАУКОВІ ПІДХОДИ | |
| Creator | Tsymbalaru, Anzhelika D. | |
| Subject | pedagogical modeling; educational environment; pedagogical innovation; system approach; activity approach; synergetic approach педагогическое моделирование; образовательное пространство; педагогическая инновация; системный подход, деятельностный подход; синергетический подход педагогічне моделювання; освітній простір; педагогічна інновація; системний підхід; діяльнісний підхід; синергетичний підхід | |
| Description | In the paper the scientific approaches to modeling of innovation educational environment of a general educational institution – system (analysis of object, process and result of modeling as system objects), activity (organizational and psychological structure) and synergetic (aspects and principles). В статье рассматриваются научные подходы к моделированию инновационного образовательного пространства общеобразовательного учебного заведения – системный (анализ объекта, процесса и результата моделирования как системных объектов), деятельностный (организационная и психологическая структура) и синергетический (аспекты и принципы). У статті розглядаються наукові підходи до моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу – системний (аналіз об’єкта, процесу та результату моделювання як системних об’єктів), діяльнісний (організаційна та психологічна структура) та синергетичний (аспекти і принципи). У статті розглядаються наукові підходи до моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу – системний (аналіз об’єкта, процесу та результату моделювання як системних об’єктів), діяльнісний (організаційна та психологічна структура) та синергетичний (аспекти і принципи). | |
| Publisher | Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine | |
| Contributor | — — | |
| Date | 2010-08-25 | |
| Type | info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття | |
| Format | application/pdf | |
| Identifier | http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/159 | |
| Source | Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007) Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) 2076-8184 | |
| Language | ukr | |
| Relation | http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/159/145 | |
| Rights | Copyright (c) 2010 Anzhelika D. Tsymbalaru http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 | |
