APPROACHES AND TOOLS FOR QUALITY EXAMINATION OF E-LEARNING TOOLS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | APPROACHES AND TOOLS FOR QUALITY EXAMINATION OF E-LEARNING TOOLS НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЕКСПЕРТИЗИ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ И ИНСТРУМЕНТАРИЙ ЭКСПЕРТИЗЫ КАЧЕСТВА ЭЛЕКТРОННЫХ СРЕДСТВ УЧЕБНОГО НАЗНАЧЕНИЯ | |
| Creator | Lavrentieva, Galina P. | |
| Subject | експертиза якості; електронні засоби навчання; психолого-педагогічні вимоги; ергономічні вимоги quality expertise; electronic learning; psychological and educational requirements; ergonomic requirements. экспертиза качества; электронные средства обучения; психолого-педагогические требования; эргономические требования | |
| Description | The article highlights the scientific and methodological approaches to quality examination of e-learning tools for general education. There are considered terms of the research, described the essence of the main components and stages of the examination. A methodology for quality estimation tools elaboration is described that should be based on identifying criteria and parameters of evaluation. Complex of psycho-pedagogical and ergonomic requirements that should be used in organizing expertise is justified and the most expedient ways of their implementation are examined. У статті висвітлено науково-методичні підходи до організації експертизи якості електронних засобів навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто термінологічний апарат, охарактеризовано сутність основних складових та етапів проведення експертизи. Висвітлено науково-методичні засади розробки інструментарію оцінювання якості, що має ґрунтуватися на виявленні системи критеріїв та параметрів їх оцінювання. Обґрунтовано комплекс психолого-педагогічних та ергономічних вимог, які необхідно використовувати в організації експертизи якості, найбільш доцільні шляхи їх впровадження. Статья освещает научно-методические подходы к организации экспертизы качества электронных средств обучения для общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрен терминологический аппарат, охарактеризованы сущность главных составляющих и этапов проведения экспертизы. Освещены научно- методические основы разработки инструментария оценивания качества, который следует основывать на выявлении системы критериев и параметров их оценки. Обоснован комплекс психолого-педагогических и эргономических требований, которые необходимо использовать при организации экспертизы качества, наиболее целесообразные пути их внедрения. | |
| Publisher | Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine | |
| Contributor | — — | |
| Date | 2011-02-15 | |
| Type | info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття | |
| Format | application/pdf | |
| Identifier | http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/355 | |
| Source | Information Technologies and Learning Tools; Vol 19, No 5 (2010) Информационные технологии и средства обучения; Vol 19, No 5 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 19, No 5 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 19, No 5 (2010) 2076-8184 | |
| Language | ukr | |
| Relation | http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/355/312 | |
| Rights | Copyright (c) 2011 Galina P. Lavrentieva http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 | |
