INFLUENCE OF HIGHER EDUCATION ON PROCESSES OF INTEGRATION OF RUSSIAN-SPEAKING COMMUNITY INTO UKRAINIAN SOCIETY
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															INFLUENCE OF HIGHER EDUCATION ON PROCESSES OF INTEGRATION OF RUSSIAN-SPEAKING COMMUNITY INTO UKRAINIAN SOCIETY
					 ВПЛИВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ПРОЦЕСИ ІНТЕГРАЦІЇ РОСІЙСЬКОМОВНОЇ СПІЛЬНОТИ В УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО ВЛИЯНИЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ НА ПРОЦЕССЫ ИНТЕГРАЦИИ РУССКОЯЗЫЧНОГО СООБЩЕСТВА В УКРАИНСКОЕ ОБЩЕСТВО ВПЛИВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ПРОЦЕСИ ІНТЕГРАЦІЇ РОСІЙСЬКОМОВНОЇ СПІЛЬНОТИ В УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО  | 
		|
| Creator | 
															Mialenko, Viktoriia V.
					 | 
		|
| Subject | 
															processes of integration; higher education; Russian-speaking community; national minorities; empirical research
					 процессы интеграции; высшее образование; русскоязычное сообщество; национальные меньшины; эмпирическое исследование процеси інтеграції; вища освіта; російськомовна спільнота; національні меншини; емпіричне дослідження  | 
		|
| Description | 
															The article is devoted to the theoretical analysis of the educational influence on the process of national minorities’ integration and non-titled etnoses into the society. It deals with the primary empirical research results of the language-educational adaptation strategies of the Russian-speaking citizens of Ukraine.
					 Статья посвящена теоретическому анализу влияния образования на процесс интеграции национальных меньшинств, не титульных этносов в общество и первичным результатам эмпирического исследования языково-образовательных адаптационных стратегий русскоязычных граждан в Украине. Стаття присвячена теоретичному аналізу впливу освіти на процес інтеграції національних меншин, не титульних етносів в суспільство і первинним результатам емпіричного дослідження язиково-освітніх адаптаційних стратегій російськомовних громадян в Україні. Стаття присвячена теоретичному аналізу впливу освіти на процес інтеграції національних меншин, не титульних етносів в суспільство і первинним результатам емпіричного дослідження язиково-освітніх адаптаційних стратегій російськомовних громадян в Україні.  | 
		|
| Publisher | 
															Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
					 | 
		|
| Contributor | 
															—
					 —  | 
		|
| Date | 
															2010-08-30
					 | 
		|
| Type | 
															info:eu-repo/semantics/article
					 info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — —  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/220
					 | 
		|
| Source | 
															Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
					 Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) 2076-8184  | 
		|
| Language | 
															ukr
					 | 
		|
| Relation | 
															http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/220/206
					 | 
		|
| Rights | 
															Copyright (c) 2010 Viktoriia V. Mialenko
					 http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0  | 
		|