Педагогічні принципи у визначенні якості програмних засобів навчального призначення загальноосвітнього середовища в Україні
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/464/
|
|
| Title |
Педагогічні принципи у визначенні якості програмних засобів навчального призначення загальноосвітнього середовища в Україні
|
|
| Creator |
Пірко, М.В.
|
|
| Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
Економічна наука розглядає сучасний етап розвитку суспільства як перехід від індустріального суспільства до постіндустріального.Рівень ефективності використання і застосування мультімедійних технологій в освіті на сучасному етапі інформатизації суспільства залежить від якості засобів комп’ютерних технологій в освіти. В цьому контексті пріоритетним є питання управління якістю засобів ІКТ навчання. Широке використання комп`ютерних і телекомунікаційних інформаційних технологій (ІТ) просуває розвиток ІТ у всіх сферах діяльності та відносин людей. |
|
| Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
| Date |
2011-12
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Identifier |
Пірко, М.В. (2011) Педагогічні принципи у визначенні якості програмних засобів навчального призначення загальноосвітнього середовища в Україні In: "Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності" Національний авіаційний університет , м.Київ, Україна, pp. 1-2.
|
|