Використання навчальних об’єктів у комбінованому навчанні системному програмуванню
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1273/
|
|
| Title |
Використання навчальних об’єктів у комбінованому навчанні системному програмуванню
|
|
| Creator |
Стрюк, А.М.
|
|
| Subject |
004.45 System software
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
| Description |
В статті розглянуто зміни до технологічної підсистеми методичної системи навчання, що вносить використання організаційної моделі комбінованого навчання у процесі навчання системного програмування. Визначено, що перехід до моделі комбінованого навчання системного програмування надає можливість перетворити статичний зміст навчання у динамічний шляхом уведення до процесу навчання розподіленого управління знаннями засобами системи управління навчанням і формування навчальних модулів з уніфікованих структурних компонентів – навчальних об’єктів. Навчальний об’єкт представлено як сукупність навчальних цілей, навчальних матеріалів, завдань та заходів з контролю знань, що структуровані та описані за допомогою метаданих. Модель навчального об’єкту передбачає зв’язки об’єкту з множиною інших навчальних об’єктів, які пов’язані з ним логічною послідовністю опрацювання навчального матеріалу. Доведено, що важливою складовою проектування змістового наповнення мобільного навчання є аналіз цілей навчання, що на рівні навчального курсу полегшує виділення навчальних об’єктів як найменших, логічно неподільних одиниць навчального матеріалу, а на рівні навчальних об’єктів дозволяє сформулювати його змістові складові.
|
|
| Publisher |
Айлант, м. Херсон, Україна
|
|
| Date |
2012-10
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1273/1/stryuk_herson2012.pdf
Стрюк, А.М. (2012) Використання навчальних об’єктів у комбінованому навчанні системному програмуванню Інноваційні технології як чинник оптимізації педагогічної теорії і практики. Матеріали ІІ Міжнародної наково-практичної конференції (15). pp. 71-75. |
|