Моделі організації навчання основам інформатики у початковій школі та вимоги до програмно-апаратних засобів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1418/
http://ite.kspu.edu/issue-15/p-298-303 |
|
| Title |
Моделі організації навчання основам інформатики у початковій школі та вимоги до програмно-апаратних засобів
|
|
| Creator |
Татауров, Віктор Петрович
|
|
| Subject |
004.3 Computer hardware
004.4 Software 37.09 Organization of instruction |
|
| Description |
У статті висвітлено моделі організації навчання основам інформатики в початковій школі. Розглянуто питання добору і застосування апаратно-програмних засобів реалізації даних моделей у навчанні предмета «Сходинки до інформатики». Висвітлено основні вимоги щодо добору апаратно-програмних засобів.
|
|
| Publisher |
м.Київ, Україна
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1418/1/Tataurov.pdf
Татауров, Віктор Петрович (2013) Моделі організації навчання основам інформатики у початковій школі та вимоги до програмно-апаратних засобів Інформаційні технології в освіті (15). pp. 298-303. ISSN 1998-6939 |
|