Визначення і структура поняття готовності учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2275/
|
|
| Title |
Визначення і структура поняття готовності учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання
|
|
| Creator |
Морін, О.Л.
|
|
| Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
| Description |
Статтю присвячено уточненню сутності поняття готовності учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання. Зокрема автором запропоновано власний підхід до побудови структури поняття готовності особистості до професійного самовизначення, а також запропоновано відповідні цій структурі критерії та показники сформованості цього складного особистісного новоутворення.
|
|
| Publisher |
ПП Зволейко Д.Г.
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2275/1/38.PDF
- Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359 <http://orcid.org/0000-0001-5756-8359>) (2011) Визначення і структура поняття готовності учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (15). pp. 340-349. ISSN ISBN 978-617-620-015-4 |
|