Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://lib.iitta.gov.ua/2953/
					 | 
		|
| Title | 
															Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
					 | 
		|
| Creator | 
															Гораш, Катерина Вікторівна
					 | 
		|
| Subject | 
															37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
					 373 Kinds of school providing general education  | 
		|
| Description | 
															Автором зазначено доцільність застосування суб’єктно-об’єктного підходу до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього закладу, який дасть змогу встановити пріоритети інноваційного розвитку сучасної школи за окремими напрямами її діяльності; означити суб'єкти і об'єкти комплексного оцінювання; визначити характерні ознаки інноваційного поля навчального закладу та забезпечити системне впровадження освітніх інновацій.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Інститут педагогіки
					 | 
		|
| Date | 
															2014
					 | 
		|
| Type | 
															Book Section
					 NonPeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://lib.iitta.gov.ua/2953/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%88_14.pdf
					 - Гораш, Катерина Вікторівна (2014) Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу In: Анотовані результати НДР Інституту педагогіки за 2013 р. Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 22-24.  | 
		|