Професійна підготовка педагога: нові моделі і підходи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3135/
http://naps.gov.ua/ 37:001 |
|
Title |
Професійна підготовка педагога: нові моделі і підходи
Training of teachers: new models and approaches |
|
Creator |
Солдатенко, М.М.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Необхідність переходу до нової моделі освіти зумовлена насамперед фундаментальними суперечностями розвитку як суспільства, так і самої освіти. Світовий освітній процес нині виявився в полоні основної суперечності, яка має відношення до проблеми часу. The need to transition to a new model of education due primarily by fundamental contradictions development of both society and the most education. world educational process was now a prisoner of the basic contradictions that is relevant to the issue of time. |
|
Publisher |
НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3135/1/tmp2A.pdf
Солдатенко, М.М. (2013) Training of teachers: new models and approaches НАПН України, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Хмельницький національний університет (1). pp. 282-286. ISSN 978-966-2184-21-3 |
|