Фундаменталізація змісту освіти: компетентнісний підхід
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3283/
|
|
| Title |
Фундаменталізація змісту освіти: компетентнісний підхід
|
|
| Creator |
Бондар, Світлана Пилипівна
|
|
| Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
Пріоритетом сьогоднішньої освіти є реалізація ідей компетентнісного підходу як одного зі складових фундаменталізації. Компетентнісний підхід набуває все більшого поширення в освітніх системах України та інших країн. Саме набуття життєво важливих компетентностей може дати людині можливості орієнтуватися в сучасному суспільстві, інформаційному просторі, швидкоплинному розвиткові ринку праці, подальшому здобутті освіти. |
|
| Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3283/1/Tza2012_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2013) Фундаменталізація змісту освіти: компетентнісний підхід In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 9-10. |
|