Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі в умовах профільного навчання як соціально-педагогічна проблема
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3349/
|
|
| Title |
Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі в умовах профільного навчання як соціально-педагогічна проблема
|
|
| Creator |
Васьківська, Галина Олексіївна
|
|
| Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
Методологічною основою визначення змісту освіти є загальнолюдські, духовні і національні цінності, сконцентрованість на актуальних і перспективних інтересах людини. Головне в змісті освіти – фундаменталізація, науковість і системність знань, їх цінність для соціального становлення людини, гуманізація і демократизація шкільної освіти, ідеї полікультурності, взаємоповаги між націями і народами, світський характер школи
|
|
| Publisher |
Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3349/1/DTiP_12_1_VGO2.pdf
Васьківська, Галина Олексіївна (2012) Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі в умовах профільного навчання як соціально-педагогічна проблема In: Дидактика: теорія і практика Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 16-20. ISBN ISBN: 978-966-660-833-1 |
|