Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в умовах диференціації навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3424/
http://undip.org.ua |
|
| Title |
Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в умовах диференціації навчання
|
|
| Creator |
Бондар, Світлана Пилипівна
|
|
| Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
|
| Description |
Визначальним фактором при побудові класифікації методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів виступає положення особистісно орієнтованого навчання про те, що учень у навчальному процесі може бути об'єктом, суб'єктом і суб'єктом взаємодії. Коли умовно учень є об'єктом навчання, то застосовані вчителем методи для засвоєння навчального матеріалу за характером пізнавальної діяльності будуть пасивними (учень слухає, записує, запам'ятовує, відтворює).
|
|
| Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3424/1/Tza2010_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2011) Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в умовах диференціації навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2010 рік Інститут педагогіки НАПН України, Київ, Україна, pp. 6-7. |
|