Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3517/
http://undip.org.ua/news/problemy_suchasnogo_pydruchnyka.php |
|
| Title |
Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри
|
|
| Creator |
Волошена, Вікторія Вікторівна
|
|
| Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 51 Mathematics |
|
| Description |
У статті проаналізовано різні підручники з математики, розглянуто різні підходи до викладу теми про математичне моделювання. Зроблено висновки про недостатність висвітлення цієї теми, на підставі чого і з огляду на необхідності повноцінного вивчення найважливіших елементів методу математичного моделювання в основній школі запропоновано ввести окремий курс за вибором з вивчення методу математичного моделювання.
|
|
| Publisher |
ІП НАПН України
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3517/1/2_10.pdf
Волошена, Вікторія Вікторівна (2012) Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри Збірник наукових праць «Проблеми сучасного підручника» (12). pp. 326-331. ISSN 978-966-644-248-5 |
|