Шкільні підручники з історії в 40-50-ті рр. ХХ ст: питання диференціації змісту
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://lib.iitta.gov.ua/3757/
					 | 
		|
| Title | 
															Шкільні підручники з історії в 40-50-ті рр. ХХ ст: питання диференціації змісту
					 The diferentiation in the content of school textbooks on history ( 40-50 of XX-th century)  | 
		|
| Creator | 
															Гупан, Нестор Миколайович
					 | 
		|
| Subject | 
															373 Kinds of school providing general education
					 93/94 History  | 
		|
| Description | 
															У статті розкриваються питання диференціації навчання засобами шкільного підручника з історії у 40 – 50-тих роках ХХ ст. Висвітлено зміни у вітчизняному підручникотворенні у контексті зрушень в освітній парадигмі. Досліджено напрями зовнішньої диференціації за віковими особливостями школярів і національними потребами учнів в УРСР.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Педагогічна думка
					 | 
		|
| Date | 
															2013
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://lib.iitta.gov.ua/3757/1/9-11%D0%93%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BD.pdf
					 - Гупан, Нестор Миколайович (2013) The diferentiation in the content of school textbooks on history ( 40-50 of XX-th century) Проблеми сучасного підручника (13). pp. 72-80.  | 
		|