Особливості профорієнтаційного супроводу старшокласників в умовах Малої академії наук України
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3919/
371.4: 001.76 |
|
| Title |
Особливості профорієнтаційного супроводу старшокласників в умовах Малої академії наук України
|
|
| Creator |
Пещеріна, Т.В.
|
|
| Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
374 Education and training out of school. Further education 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
| Description |
У статті здійснено спробу висвітлити потужний виховний потенціал позашкільної освіти. Автор звертає увагу на необхідність свідомого формування профорієнтаційного середовища в Малій академії наук (МАН) з метою створення найбільш сприятливих умов для професійного становлення обдарованої молоді.
|
|
| Publisher |
НАІР
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3919/1/15.pdf
Пещеріна, Т.В. (2013) Особливості профорієнтаційного супроводу старшокласників в умовах Малої академії наук України In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 431-433. |
|