Запис Детальніше

Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4003/
 
Title Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography
 
Description У статті проаналізовано різні погляди на проблему диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній та методичній літературі та їх основні похідні.
In the article different views on the problem of differentiation approach of geography teaching in psychological and pedagogical literature and their basic forms are analyzed.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4003/1/2_11.pdf
Гончарова, Наталія Олександрівна (2012) Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі Проблеми сучасного підручника (12). pp. 331-337.