Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4003/
|
|
Title |
Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі
|
|
Creator |
Гончарова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography |
|
Description |
У статті проаналізовано різні погляди на проблему диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній та методичній літературі та їх основні похідні.
In the article different views on the problem of differentiation approach of geography teaching in psychological and pedagogical literature and their basic forms are analyzed. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4003/1/2_11.pdf
Гончарова, Наталія Олександрівна (2012) Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі Проблеми сучасного підручника (12). pp. 331-337. |
|