Диференційований підхід до формування системи знань про людину в учнів основної школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4338/
http://undip.org.ua/ |
|
Title |
Диференційований підхід до формування системи знань про людину в учнів основної школи
|
|
Creator |
Васьківська, Галина Олексіївна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
|
Description |
Диференційований підхід передбачає технологію індивідуального підходу до учнів з метою визначення рівня їхніх здібностей і можливостей. їхньої профільної орієнтації, максимального розвитку кожної особистості на всіх етапах навчання. Реалізація особистісно орієнтованого навчання вимагає диференційованого підходу до навчального процесу.
|
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4338/1/2010_T2009_VGO.pdf
Васьківська, Галина Олексіївна (2010) Диференційований підхід до формування системи знань про людину в учнів основної школи In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 10-11. ISBN 967-966-644-127-3 |
|