Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4630/
|
|
| Title |
Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії
|
|
| Creator |
Надтока, О. Ф.
|
|
| Subject |
373 Kinds of school providing general education
91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography |
|
| Description |
У статті розглядаються проблеми відповідності сучасного підручника з географії тенденціям розвитку педагогічної науки та його створення на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Констатується, що географія як шкільний предмет має ключові моменти щодо впровадження особистісно зорієнтованого навчання у шкільну практику. The problems under modern textbook of geography trends of pedagogy and its creation on the basis of individually oriented education. Is noted that geography as a school subject has a number of key points regarding the implementation of learner-oriented education in school practice. |
|
| Publisher |
Педагогічна думка
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4630/1/2_49.pdf
Надтока, О. Ф. (2012) Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії Проблеми сучасного підручника (12). pp. 550-558. |
|