Науково-теоретичні підходи до вивчення фундаментальних взаємодій в основній школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4663/
|
|
| Title |
Науково-теоретичні підходи до вивчення фундаментальних взаємодій в основній школі
|
|
| Creator |
Непорожня, Лідія Вікторівна
|
|
| Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
У статті розкрито методику формування фізичного змісту поняття фундаментальні фізичні взаємодії в учнів основної школи та роль фундаментальних фізичних взаємодій у фізичних процесах. In the article method of forming of physical maintenance of concept is exposed fundamental physical co-operations in the students of basic school and role of fundamental co-operations in physical processes. |
|
| Publisher |
Педагогічна думка
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4663/1/2_51.pdf
Непорожня, Лідія Вікторівна (2012) Науково-теоретичні підходи до вивчення фундаментальних взаємодій в основній школі Проблеми сучасного підручника (12). pp. 565-570. |
|