Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5800/
167.2+316.614 |
|
| Title |
Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти
|
|
| Creator |
Калюжна, Т.Г.
|
|
| Subject |
37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
| Description |
У дослідженні проаналізовано концептуальні засади педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти сучасного вчителя з позицій розгляду духовних пріоритетів у структурі особистісних орієнтації. Визначено ціннісні орієнтації сучасного педагога з виділенням рівнів функціонування аксіологічного простору як орієнтира для виявлення динаміки розвитку ціннісних основ особистості. У роботі показані тенденції розвитку ціннісних орієнтації майбутнього вчителя в процесі підготовки його до професійної діяльності, а при відповідній організації роботи в умовах вивчення педагогічних дисциплін - підвищення духовної складової професійної культури Відзначено, що нова модель українського педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки і критично осмисленому досвіді зарубіжжя.
|
|
| Publisher |
Центр научного знания "Логос"
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
image/bmp
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5800/1/3.bmp
Калюжна, Т.Г. (2011) Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти Проблемы современной науки. pp. 141-147. |
|