Особливості підготовки вчителів швейцарської конфедерації до здійснення інклюзивного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6183/
|
|
| Title |
Особливості підготовки вчителів швейцарської конфедерації до здійснення інклюзивного навчання
|
|
| Creator |
П'ятакова, Т.С.
|
|
| Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
| Description |
Автор дослідив вітчизняні та зарубіжні підходи до визначення понять «інклюзивна освіта», «інклюзивне навчання», «соціальна інклюзія», «особливі освітні потреби». У статті описано особливості підготовки вчителів Швейцарії до навчання дітей з особливими освітніми потребами.
On working on the article the author analysed main national and international approaches to the determination of the terms such as «inclusive education», «inclusive teaching», «social inclu-sion», «special educational needs» and outlined the peculiarities of teachers training in Switzerland to be able to teach children with special educational needs. |
|
| Publisher |
ТОВ "АСМІ"
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6183/1/%D0%9F%D1%8F%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
П'ятакова, Т.С. (2009) Особливості підготовки вчителів швейцарської конфедерації до здійснення інклюзивного навчання Імідж сучасного педагога.Підготовка вчителя в умовах глобалізації, 10 (99). pp. 37-39. |
|