Психолого-педагогічні особливості застосування ІКТ в початковій школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6477/
|
|
| Title |
Психолого-педагогічні особливості застосування ІКТ в початковій школі
Psychological and pedagogical features of the use of ICT in primary school |
|
| Creator |
Лаврентьєва, Г.П.
|
|
| Subject |
004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
В умовах формування інформаційного суспільства виникає необхідність підготовки особистості, яка орієнтується в інформаційних потоках, самостійно вчиться, знаходить і використовує відсутні знання або інші ресурси. Інформаційні і комунікаційні технології (ІКТ), мають застосовуватися в комфортних і здоров'язбережувальних умовах для молодшого школяра. In the emerging information society it is necessary to prepare the individual, which is oriented in the flow of information, self-learning, finds and uses appropriate knowledge or other resources. Information and communication technologies (ICT) should be used for this purpose in a comfortable and healthcare way for primary school children. |
|
| Publisher |
Інформаційні технології і засоби навчання ІІТЗН
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6477/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8-%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B0-2012.pdf
Лаврентьєва, Г.П. (2012) Psychological and pedagogical features of the use of ICT in primary school In: Тези звітної конференції Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Інформаційні технології і засоби навчання ІІТЗН, м.Київ, Україна, pp. 53-63. |
|