Педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6491/
|
|
| Title |
Педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів
|
|
| Creator |
Єжова, О. О.
|
|
| Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
У статті розглянуто педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно до трактування просоціальної поведінки як системи соціально схвалюваних дій і вчинків, педагогічними умовами її формування є: формування й ефективне функціонування превентивного виховного середовища; застосування технологій виховання, що відповідають сучасним особливостям учнів; створення системи науково-методичного супроводу формування просоціальної поведінки учнів.
|
|
| Publisher |
НАІР
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6491/1/Yezhova.pdf
Єжова, О. О. (2014) Педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал НАІР , м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 172-174. |
|