Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно зорієнтованої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7047/
|
|
| Title |
Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно зорієнтованої освіти
Man methodological framework of the pedagogical dimension of professionalism as the key to successful development of learner-oriented education |
|
| Creator |
Гузій, Н.В.
|
|
| Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
| Description |
У статті представлені результати наукового аналізу щодо визначення продуктивних методологічних стратегій дослідження феномена педагогічного професіоналізму загальнонаукового (цивілізаційний, системний, синергетичний підходи) та конкретнонаукового (підходи діяльнісної, особистісної та професійної орієнтації) рівнів. У роботі розкриваються евристичні можливості кожного з них у виявленні сутності досліджуваного феномена, а також встановлюється їх людиновимірна динаміка, що поступово ствердилась у процесі еволюції соціально-історичних чинників професійної праці педагога та наукової думки дидаскалогічного спрямування.
|
|
| Publisher |
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (м. Мелітополь, Україна)
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7047/1/1._%D0%93%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%B9_%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C.pdf
Гузій, Н.В. (2013) Man methodological framework of the pedagogical dimension of professionalism as the key to successful development of learner-oriented education Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університеу, 2 (11). pp. 53-60. ISSN 2219-5203 |
|