Сучасний урок. Яким він має бути?
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7073/
http://pedpresa.com.ua/biblioteka/category/pm/bxss/ |
|
| Title |
Сучасний урок. Яким він має бути?
|
|
| Creator |
Буринська, Н. М.
|
|
| Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
Сучасний урок характеризується гнучкістю й варіативністю структури; своїм системним характером, що забезпечує послідовне розв’язування навчально-виховних завдань; чіткою організацією навчальної діяльності учнів; свідомою робочою дисципліною; глибокою, не формальною системою контролю за рівнем знань й умінь учнів; різноманітністю організаційних форм, методичних засобів і прийомів.
|
|
| Publisher |
"Педагогічна преса"
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7073/1/Burynska_Bio_him_5_2014.pdf
Буринська, Н. М. (2014) Сучасний урок. Яким він має бути? Біологія і хімія в рідній школі (5). pp. 31-32. |
|