Формування ІКТ-компетентності викладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7606/
http://journal.iitta.gov.ua/ |
|
| Title |
Формування ІКТ-компетентності викладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти
|
|
| Creator |
Коневщинська, О.Е.
|
|
| Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
| Description |
У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентностіу категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів. |
|
| Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
| Date |
2014-10
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7606/2/1117-4042-1-PB.pdf
Коневщинська, О.Е. (2014) Формування ІКТ-компетентності викладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (42). pp. 20-32. ISSN 2076-8184. |
|